Content-Security-Policy: default-src 'self'; script-src 'unsafe-inline' https://pixel.biano.cz https://cz.bianopixel.com; connect-src 'self' https://p.biano.cz https://cz.bianopixel.com !-- Biano Pixel Code -->
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

» Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
 
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
Všeobecná ustanovení
 
1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) právnické osoby VaVeDa s.r.o. (dále jen „prodávající“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího
2. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklá na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu provozovaného prodávajícím na adrese www.dum-zahrada24.cz, jakož i veškerá vzájemná práva a povinnosti s uzavřením takové kupní smlouvy související.
3. Prodávajícím (dodavatelem) je právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Identifikační údaje prodávajícího jsou:
VaVeDa s.r.o.
Vyšehradská 1349/2
128 00 Praha 2
IČO: 02325403
Podnikatel je zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 218036.
4. Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující". Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není, je tedy tzv. jinou osobou.
5. Kupujícím - spotřebitelem se v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále také jen „spotřebitel“).
5. Kupujícím – jinou osobou je jiná právnická nebo fyzická osoba, která není spotřebitelem, tzn. jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále také jen „jiná osoba“) či další subjekt, který má přidělené IČ.  V případech, kdy kupující není spotřebitelem, neplatí pro smluvní vztahy ustanovení čl. IV. a V. těchto obchodních podmínek. Ostatní odchylky jsou uvedeny přímo v textu těchto všeobecných obchodních podmínek. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, v jakém se ho týkají, a dále obchodním zákoníkem.
6. Předmětem kupní smlouvy je zboží uvedené v závazném potvrzení objednávky prodávajícím.
7. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku: E-mail: info@dum-zahrada24.cz , 606 442 321 hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora.
8. Platnost všech akčních nabídek je do vyprodání zásob.
1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
 
Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech vybrané zboží Kupujícímu nedodat, a to zejména v případě, že Internetový obchod uváděl omylem zjevně chybné či nestandardní údaje zejména o vybraném Zboží, jeho ceně nebo termínu dodání, popř. je-li Zboží vyprodáno a trvale u dodavatele nedostupné. Prodávající se zavazuje v takovýchto případech vrátit Kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě Kupní smlouvy.

Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech vybrané zboží Kupujícímu nedodat, a to zejména v případě, že Internetový obchod uváděl omylem zjevně chybné či nestandardní údaje zejména o vybraném Zboží, jeho ceně nebo termínu dodání, popř. je-li Zboží vyprodáno a trvale u dodavatele nedostupné. Prodávající se zavazuje v takovýchto případech vrátit Kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě Kupní smlouvy.

V případě, že je kupujícím podnikatel, pak prodávající má právo na zrušení objednávky kdykoliv před samotným přijetím zboží kupujícím. V případě, že je kupujícím podnikatel, lze objednávku ze strany kupujícího zrušit do 6 hodin po jejím provedení.  V případě, že nebude objednávka zrušena do 6 hodin od jejího provedení nebo nebude objednávka převzata, bude kupujícímu podnikateli účtován storno poplatek ve výši 50% z ceny objednávky. Fotografie produktů mají ilustrativní charakter, v detaily se mohou u jednotlivých produktů lišit.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. V případě, že kupující podnikatel nepřevezme zboží zaslané na dobírku, bude mu účtován storno poplatek ve výši 30% z ceny objednávky. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku: E-mail: info@dum-zahrada24.cz , 606 442 321 hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora.
Rozměry produktů jsou vždy celkové rozměry daného produktu, meřeny v mezním bodě (najvyšším, nejširším a nejdelším).
V případě, že je kupující podnikatelem, pak je možné objednávku zrušit pouze na základě vzájemné dohody. 
V případě, že je kupující podnikatel a prodávající se nachází v prodlení s dodávkou zboží, pak je možné objednávku stornovat pouze, pokud je dodávka zboží v prodlení déle nežli 40 dní.
2) Druhy přepravy
 
ČESKÁ POŠTA
Doručuje se pomocí služby Obyčejný balík, balík do ruky, balík na poštu.
Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení.
POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce a o této skutečnosti nás prosím informujte.
DPD
Kurýr Vás obvykle kontaktuje ráno v den doručení zboží. Při nezastihnutí zanechá lístek s kontaktem.
Příjemce zásilky je povinen při převzetí zásilky IHNED zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Řidič je povinen po zaplacení převzatého balíku na Vaši žádost posečkat, než dojde k rozbalení a zkontrolování obsahu zásilky. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu řidiči DPD, který je povinen sepsat zápis o škodě.
Pokud balík nevykazuje zjevné známky poškození, je příjemce zásilky skrytou vadu povinen oznámit DPD bez odkladu, nejpozději však do 2 dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude prokazatelně dodržena, má DPD reklamaci právo zamítnout z důvodu nedostatku důkazů a vzniku škody během přepravy. Na pozdější reklamace bohužel DPD nebere zřetel.
V obou případech má DPD právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal od zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí příjemce bez souhlasu DPD zásilku likvidovat nebo přepravovat na jiné místo.
Zboží je dodáváno v demontu.
Upozorňujeme, že v případě vytíženosti zvolené přepravní služby či nadlimitního rozměru zboží může být alternativně využit jiný přepravce, nežli byl zvolen v objednávce. Děkujeme za pochopení.
3)Platba
 

Platba je možná bankovním převodem, Paypalem nebo dobírkou. V případě platby na dobírku jsou faktury zasílány do 5-ti pracovních dnů od převzetí zboží na kontaktní email, pokud si zákazník neurčí jinak.
Platba dobírky je možná pouze v hotovosti.
 
4) Záruka
 
V případě, že je kupující spotřebitelem řídí se práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady zejména příslušnými právními předpisy ČR a reklamačním řádem společnosti VaVeDa s.r.o.. V tomto případě poskytuje prodávající záruku na zboží v délce trvání 24 měsíců, přičemž záruka začíná běžet od převzetí věci kupujícím.
Pro ostatní kupující než jsou uvedeni v odstavci 1 tohoto článku, řídí se práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady zejména ustanoveními zákoníku o obchodních korporacích.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost-
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným užitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
Prodávající upozorňuje kupujícího, že v souladu s občanským zákoníkem se záruka nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie...), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.
Odchylka od naměřených rozměrů může být maximálně +-10%.
Při nákupu na IČ neposkytujeme na zboží záruku. Veškeré nabízené produkty jsou určeny pouze pro domácí (soukromé) použití. Produkty nejsou určeny pro komerční použití.
V případě, že se při užívání zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady, může kupující postupovat v souladu s těmito Záručními a reklamačními podmínkami a se zákonem a uplatnit reklamaci u prodávajícího.
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Zboží, které je prodáváno jako bazarové, může být částečně poškozené. Tomuto poškození vždy odpovídá sleva, která je na zboží uplatněna.
5) Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.  V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů nese náklady spojené s vrácením zboží spotřebitel.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@dum-zahrada24.cz

Adres pro zaslání vráceného zboží:

VaVeDa s.r.o.

Michalovická 20

412 01 Litoměřice

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.


6) Reklamace
 
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 5. Obchodních podmínek.
7) Reklamační řád
 
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. V případě, že zboží není předáno k reklamačnímu řízení ihned po zjištění závady, a je i přes zjištěnou vadu materiálu či výrobní vadu zjevně dále používáno,  může být prodávajícím reklamace zamítnuta.
Pokud se v průběhu záruční doby projeví na zakoupeném zboží vady, na které se vztahuje záruka, a kupující tyto vady v průběhu záruční doby řádně reklamuje, náležejí kupujícímu nároky z odpovědnosti za vady vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů.
Záruka neplatí pro kupující, kteří svůj nákup provádí v rámci své podnikatelské činnosti (typicky nákup na IČ).

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.

Kupující je povinen předat Zboží do reklamačního řízení kompletní. V případě, že kupující nedodá zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující, který není spotřebitelem, má povinnost zkontrolovat zboží do 48 hodin od převzetí a případnou vadu či rozpor s kupní smlouvou vytknout v této lhůtě 48 hodin od převzetí zboží. Na pozdějsí reklamace nebude brán zřetel.

Kupující, který není spotřebitelem, musí vady, které vznikly přepravou, reklamovat u přepravce. Pokud se takto nestane, pak na poškození, která vznikla přepravou, nebude brán zřetel.

 

Jak postupovat
 
V případě reklamace postupujte dle popisu níže:
1.Kontaktujte nás emailem na info@dum-zahrada24.cz .  Výrobek je nutné zaslat na kontaktní adresu. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Adresa pro zasílání reklamací:
VaVeDa s.r.o.
Michalovická 20
412 01 Litoměřice
O odeslání reklamace nás prosím informujte.
2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
4. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečných průtahů, nejdéle ve lhůtě 30 dnů od převzetí zboží prodávajícím.
5.Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
6. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
7. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
8) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 

9) ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

 

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

1.2.      Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
 

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@dum-zahrada24.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřišit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát-oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů onlinem která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

 

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

 

Veškeré spory vzniklé z Podmínek či v souvislosti s nimi budou s konečnou platností rozhodnuty v rozhodčím řízení u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v Praze podle Řádu a pravidel tohoto rozhodčího soudu.

 

ZPĚTNÝ ODBĚR VYSLOUŽILÝCH ELEKTROZAŘÍZENÍ / BATERIÍ

 

Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení/baterie.

Spotřebitel má v systému nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá se starým spotřebičem. Stará a nepotřebná elektrozařízení a baterie nepatří do kontejnerů na komunální odpad.

Spotřebitel musí být informován symboly níže, že příslušné elektrozařízení/baterie nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení/baterie. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití či v záručním listu. 

Jak se zbavit starého spotřebiče/baterií?

  • prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě REMA, která je určena pro zpětný odběr, viz https://www.rema.cloud/sberna-mista/
  • prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě, která je určena pro zpětný odběr, viz https://isoh.mzp.cz/registrmistelektro
  • v případě baterií je možné objednat do domácnosti sběrnou nádobu – FamilyBox, plnou nádobu poté expedovat skrze službu re:Balík
  • v případě množství do 10 kg je možné využít službu re:Balík
  • v případě množství nad 10 kg a více je možné využít službu BUĎ LÍNÝ

 

Proč recyklovat?

Nejen elektrozařízení, ale i baterie a akumulátory obsahují mnoho recyklovatelných kovů jako je například zinek, železo, mangan, nikl, kadmium nebo olovo. Některé z těchto látek jsou zároveň velmi nebezpečné pro životní prostředí a zdraví člověka a to zejména rtuť, olovo a kadmium. Vybrané baterie jsou často označeny symbolem chemického prvku, který obsahují (Pb, Cd, Hg).

Předáním baterií a elektrozařízení na místo zpětného odběru tak zejména díky recyklaci materiálu šetříme primární zdroje surovin a zároveň chráníme naše životní prostředí před případným neodborným nakládáním.

 

 

 

Nejběžnější typy baterií, jejich označení, užití a správný způsob odložení:

Typ baterie

Běžné označení

Velikost

Příklady užití

Správné odložení

Alkalické

Alkalické, Alkaline,
AlMn

AAA, AA,
C, D, 6V,
9V

Svítilny, kalkulačky, hračky, hodinky,
kouřové alarmy, dálkové ovladače

Místo zpětného odběru

 

Knoflíkové

Alkalické, lithiové,
rtuťové, stříbrné,
zinkovzduchové

Velikost se
různí

Hodinky, naslouchadla, hračky,
blahopřání, dálkové ovladače

Místo zpětného odběru

Zinkouhlíkové

Classic, Heavy Duty,
Power Cell

AAA, AA,
C, D, 6V,
9V

Svítilny, kalkulačky, hračky, hodinky,
kouřové alarmy, dálkové ovladače,
přenosná rádia, otevírání vrat

Místo zpětného odběru

Lithiové

Lithium, Lithium Ion,
Li-Ion

Velikost se
různí

Laptopy, mobilní telefony, digitální
kamery, mp3 přehrávače

Místo zpětného odběru

Nikl-kadmiové

Ni-Cd

Velikost se
různí

Kamery, ruční nářadí, bezdrátové
telefony, vysílačky

Místo zpětného odběru

Nikl-

metalhydridové

NiMH, Ni-Hydride

Velikost se
různí

Kamery, ruční nářadí, bezdrátové
telefony, vysílačky

Místo zpětného odběru

Olověné

SLA, gelové

2V, 6V,
12V

UPS, kolečková křesla, terénní vozidla,
vodní skútry

Místo zpětného odběru

Olověné

Autobaterie

6V, 12V

Automobily

Místo zpětného odběru

Rtuťové

Rtuťové, Hg, HgO

Velikost se
různí

Hodinky, naslouchadla, hračky,
blahopřání, dálkové ovladače

Místo zpětného odběru

Stříbrné

Stříbrné, AgO

Velikost se
různí

Hodinky, naslouchadla, hračky,
blahopřání, dálkové ovladače

Místo zpětného odběru

Další doplňující informace k bateriím jsou dostupné v dokumentu Informace o zpětném odběru baterií a akumulátorů pro konečné uživatele.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Obchodní podmínky jsou platné od 24.05.2018 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
ODc2OTE1O